loading...
سایت جملات طنز و خنده دار فان فــور فانی | اس ام اس های خنده دار | اس ام اس های عاشقانه | اس ام اس های فلسفی | عکس های خنده دار | جوک های خنده دار
فرشید بازدید : 32 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس های تبریک ولادت امام رضا (ع) | جدیدترین پیامک های تبریک تولد امام رضا 92

 

 

حریمت قبله ی جانم / بود حب تو ایمانم

تو را هر لحظه می خوانم / رضا جانم ، رضا جانم

منم مست ولای تو / گدایم من گدای تو

نهادم سر به پای تو / رضا جانم ، رضا جانم

میلاد نور مبارک ...

 

 

اس ام اس های تبریک ولادت امام رضا (ع) | جدیدترین پیامک های تبریک تولد امام رضا 92

 

 

ولادت با سعادت سلطان

امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان

حضرت رضا مبارک ...

 

 

اس ام اس های تبریک ولادت امام رضا (ع) | جدیدترین پیامک های تبریک تولد امام رضا 92

 

 

میلاد علی بن موسی رضا ، ماوای دلشکستگان و تکیه گاه در ماندگان

بر دلدادگان بارگاه و حریمش مبارک باد

 

 

اس ام اس های تبریک ولادت امام رضا (ع) | جدیدترین پیامک های تبریک تولد امام رضا 92

 

 

چون گل به بیابان خراسان آمد

با لطف و کرم شاه غریبان آمد

ای کاش منم خاک خراسان بودم

آن لحظه که چون فصل بهاران آمد

 

 

اس ام اس های تبریک ولادت امام رضا (ع) | جدیدترین پیامک های تبریک تولد امام رضا 92

 

 

بارگاهی که به شهر مشهد بپاست

هم برای من هم مدینه و هم کربلاست

خاک پاکش را غرق بوسه می کنم

چون که جای پای اربابم رضاست ...

 

 

اس ام اس های تبریک ولادت امام رضا (ع) | جدیدترین پیامک های تبریک تولد امام رضا 92

 

 

امروز که سر بر حرمت می آیم

انگار تمام عشق کامل شده است

ای ضامن آهو ! به غریبی سوگند ...

دل کندن از این ضریح مشکل شده است ...

 

 

اس ام اس های تبریک ولادت امام رضا (ع) | جدیدترین پیامک های تبریک تولد امام رضا 92

 

 

کمک کن مثل مشهد ، شهر رویا

دلم پر ازدحام از نور باشد

پر از پرواز کفتر های کوچک

سرم سبز و دلم پر شور باشد

 

 

اس ام اس های تبریک ولادت امام رضا (ع) | جدیدترین پیامک های تبریک تولد امام رضا 92

 

 

آقا گداتو پس نزن اون که فقط می خواد یه چیز

عمری برات کبوتر شدم یه بار برام گندم بریز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 477
  • بازدید کلی : 10,653